Het kopen van een product, betekent vertrouwen hebben in een merk, in een identiteit en haar waarden. Veel verkoopconcepten bestaan vandaag de dag uit misleidende advertenties en van tijd tot tijd voedsel- en gezondheidsschandalen. Ontelbare tools en “kwaliteitszegels” zijn ontwikkeld om ons als consument gerust te stellen. Echter, veel bedrijven gebruiken juist deze zegels als marketing tool en maken soms opzichtig misbruik ervan om het grote publiek te misleiden.

Wij geloven niet in deze tools en wij willen er ook niet geassocieerd worden. Daarom is het voor ons belangrijk om transparant te zijn over onze waarden, onze filosofie en ons beleid om ervoor te zorgen dat we u het product kunnen garanderen dat wij u ook daadwerkelijk toewensen.

Boven alles is Maison THEODOR zich volledig bewust van haar verantwoordelijkheid over de kwaliteit van haar producten; dit vormt de basis dat ons team elke dag drijft. Waar dit mogelijk is kiezen we altijd voor milieu-vriendelijke producten die gerecycled zijn of gemakkelijk te recyclen zijn. Daarnaast maken we zoveel mogelijk gebruik van natuurlijke bronnen en proberen we actief te participeren in een innovatieve en duurzame manier van werken.

Deze voortdurende verbintenis aan duurzaamheid zien wij niet als een onderdeel van marketing of doen we met een commerciële benadering. Het vormt eenvoudigweg de basis van onze know-how. Daarom markeren we onze producten niet met een bio-certificaat en maken wij geen gebruik van dergelijke tools.

Wij willen graag bewijzen dat kwaliteit niet kan worden gekocht of geclaimd in de vorm van een certificaat, maar dat het in de basis neergelegd moet zijn in de aard van dingen en dus deel moet uitmaken van de visie van een merk. Dit zijn onze keuzes en verbintenissen: voor u.

We willen graag dat u geniet van onze producten vanwege hun excellente kwaliteit en niet vanwege een commerciële of trendy reden.

Met uw vertrouwen in THEODOR participeert u actief in een ander handelsconcept.

Guillaume Leleu
CEO-Founder van Maison de thé THEODOR